Kdo za iniciativou stojí aneb selfromo


Představím se v pár bodech

  • Jmenuju se Soňa Brunnerová (jednou možná Tomkovič/ová)
  • Za pár měsíců mi bude 30 let. Bydlím tu od narození nedaleko starého mostu.
  • Každý rok vždycky se těším na happening a na Šibřinky
  • Napůl žiju v Neláči, napůl v Libni s partnerem a králíkem Karlem.
  • Jsem OSVČ, protože ráda pracuju z domova, taky brigádničím na zámku Veltrusy.
  • Od roku 2014 jsem po Vašku Michovském převzala vedení Nelahozeveského zpravodaje.
  • Chtěla bych se tady poznat s podobně starými lidmi a dělat něco užitečného.
  • Děti nemám, ale jednou bych tady chtěla mít s prckem kam jít a nemuset štrádovat na Dynamo nebo do Miřejovic. Ráda bych tu měla možnost být aktivní v rodičovském sdružení, které tu neexistuje...
  • Miluju hradní zříceniny, hrady a výlety po ČR a koncerty filmové hudby. Poslouchám středověkou hudbu a metal. Taky ráda zpívám.
  • Sportu moc nedám, ale kolo a koloběžka jsou fajn :-)
  • Na Šibřinkách jsem byla Ozzák, Mach, strýček Fester, Malá mořská víla, Podzim, Fiona, Hudba, Cruela de Vil... Jednou za rok ze sebe dělám něco, co nejsem
  • Jako devadesátkovému děcku mi tu nic nechybělo, ani jsem si neuvědomovala, že tu žádné prolézačky nebyly, protože jsem chodila do družiny. Po škole jsme jezdili s děckama ze třídy na kole, drandili na in-linech, běhali po fotbalovým hřišti, chodili jsme do lesa, hledala jsem ztracené peníze mezi lavičkama, osídlila jsem opuštěnou zahradu nad Nelahozevsí, kde jsem si udělala klubovnu... Tak jsem tu prožívala svoje dětství já. Ale doba pokročila...



Komentáře